4022241402 |
Organització de centre i estratègies d'aula |
2015-2016 |
Taller a centre. Secundària en general |
|
|
|
22/10/2015 - 27/5/2016 (20 hores) de 16:00h a 18:00h |
|
INS Nicolau Copèrnic |
|
c. del Torrent del Batlle, 10 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 . Activitat restringida PUC |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Amb el suport de professionals externs quan convingui i amb el format de seminari entre iguals o l'establiment de petits grups de treball en la resta de sessions, es farà una reflexió sobre diferents àmbits del treball competencial: les estratègies d'aula, l'avaluació, la contextualització dels continguts, el treball interdisciplinari.
A tal fi, s’impulsaran propostes de treball a l'aula.
La participació i aprofitament d’aquesta formació cal entendre-la, a més d’una responsabilitat individual, també com a responsabilitat del centre.
|
| |
Objectius |
Reflexió i intercanvi d'experiències en relació a la programació i estratègies d'aula.
Coordinació per establir projectes d'actuació conjunta.
Els objectius poden adaptar-se als acords que pugui tenir el professorat assistent.
|
| |
Continguts |
- La promoció de la lectura a l'aula.
- Expressió escrita des de les diferents matèries.
- Avaluació amb criteris competencials.
- Projectes interdisciplinaris.
- Organitzacions de l'aula (grups cooperatius, programació multinivells etc).
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent recollida a la carpeta de formació.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula recollides a la carpeta de formació (individual o en petit grup del mateix centre)
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
|
| |